Меблі для садочків

       столи

      стільці, лавки

      ліжка

      диванчики дитячі

       шафи

       стіночки

       ігрові набори

       вішалки

      стенди:

          меню

          "Для Вас, батьки!"

           підставки для

             дитячих робіт

           інформаційні та

             методичні стенди

           куточки природи

           державна

             символіка

       супутні товари

Меблі для навчання

       для учбових класів

       кабінети хімії, фізики

       дошки аудиторні

       меблі для їдалень

       меблі в актовий зал

       меблі для учительских

       меблі для гуртожитків

       меблі для бібліотек

      стенди:

          державна 

             символіка

          візитки школи

           класні куточки та

             "Права дитини"

           інформаційні

             стенди та плакати

          оформлення

             кабінетів

Корпусні меблі, стільці та крісла

       меблі "Економ"

       столи письмові

       столи комп'ютерні

       шафи

       стінки

       стільці офісні

       стільці дерев'яні

       крісла

       м'які меблі

Дитячі ігрові майданчики та спортивне обладнання

     інвентар для  

        спортзалів

     м'яке ігрове

        обладнання

     ігрові майданчики

     спортивні майданчики

Меблі для дому

       столи комп'ютерні

       кухні

       спальні

       шафи-купе

       вітальні

       тумби під ТВ

       меблі для дитячих  

         кімнат

Вікна, двері

       вікна

       двері

 

 

 

 

Про стандарти на розміри шкільних меблів
 

    Використання шкільних меблів, що відповідає санітарно-гігієнічним вимогам, має велике значення для забезпечення тривалої працездатності, правильного фізичного розвитку, профілактики порушення постави й зору у школярів.

    У процесі навчальних занять організм учня отримує статичне навантаження, що обумовлено необхідністю тривалий час зберігати робочу позу. Це навантаження різко збільшується у випадках неправильного підбору шкільних меблів, невідповідності її розмірів зросту учнів і іншим соматометричним параметрам. Одночасно виникають умови, що сприяють розвитку короткозорості та її прогресуванню, порушенню постави. Гігієнічні вимоги, пропоновані до шкільних меблів, у першу чергу, стосуються її розмірів.

   Спеціальними вимірами було встановлено, що середні величини окремих параметрів тіла, які служать для нормування основних розмірів шкільних меблів, і їхнього співвідношення, при коливанні росту дітей і підлітків у межах п'ятнадцяти сантиметрів, істотно не відрізняються. Тому для школярів був прийнятий розподіл ростової шкали з інтервалом в 15 см.

    В таблиці 1 наведено дані про співвідношення між зростом дитини та висотою учнівських столів та стільців.
 

    Таблиця 1. Зростові групи учнівських столів та стільців

Кольорова позначка Зростова група Висота стола / стільця, Н, мм Зріст учня в см Для якого класу рекомендовано
  Оранжева   I 460/260 100/115 <1
  Фіолетова   II 500/300 115/130 <1
  Жовта   III 580/340 130/145 <1
  Червона   IV 640/380 145/160 1-3
  Зелена   V 700/420 160/175 4-7
 

Блакитна

 

VI

760/460

>175

8-11

 

     У шкільних меблях обов'язково повинне бути витримане правильне співвідношення основних елементів: висоти стільниці стола й стільця (лави) зі спинкою.

    Відстань (по вертикалі) від заднього краю стола до сидіння - дифференція - дорівнює різниці висот сидіння та ліктя вільно опущеної руки сидячого школяра з додаванням 5,0-6,0 см. Занижена або завищена дифференція змушує школяра опускати або піднімати праве плече під час письма, що приводить до асиметрії тіла та скривлення хребта, а також до неприпустимого скорочення або збільшення відстані від очей до книги (зошита).

    Відстань (по горизонталі) між краєм стільниці стола і краєм сидіння стільця - дистанція сидіння - повинно бути тільки від'ємною (не менш 4-х і не більше 8-ми см). При нульовій і особливо позитивній дистанції школяр, для правильного розміщення передпліччя на столі, змушений тягтися вперед; робоча поза стає незручної, створюються умови, що збільшують статичне навантаження й прискорюють стомлення.

     У класі, обладнаному світлими меблями (обробка зі збереженням текстури), у той самий час дня, при однаковій орієнтації вікон і фарбуванні стін освітленість на 20% вище, ніж у класі, обладнаному партами (столами), пофарбованими в чорний або коричневий кольори. Тому серед усіх розмаїть кольорової гамми ДСП найбільш доцільно використовувати кольори „Бук Баварія” та „Вишня Оксфорд”.

 

на головну

Доставка:

Акції та знижки:

Виставкова зала:

Статті:

 

Оформлення кабінету "Української мови та літератури"
 

   Оформлення групової кімнати в дошкільному закладі для кожного вихователя і батьків стає не просто обов'язком, але і... Далі...

 

Оформлення ігрової зони в дошкільному закладі
 

   Оформлення групової кімнати в дошкільному закладі для кожного вихователя і батьків стає не просто обов'язком, але і... Далі...

 

Що потрібно знати при виборі шкільних меблів
 

   При виборі шкільних меблів, на відміну від придбання побутових чи офісних, необхідно врахову-вати деякі особливості... Далі...
 

Про стандарти на розміри шкільних меблів
 

  Використання шкільних меблів, що відповідає санітарно - гігієнічним вимогам, має велике значення для забезпечення три-валої працездатності... Далі...
 

Розміщення шкільних меблів


  Між рядами столів (парт) і стінами навчального приміщення дотримуються наступні вста-новлені відстані... Далі...
 

В офісі, як у будинку


  Більшу частину часу спів-робітники проводять на робочому місці, тому офісні меблі повинні відповідати... Далі...
 

Переваги й недоліки матеріалів для офісних меблів


   Напевно ви зіштовхувалися з наступною проблемою: при виборі офісних меблів вам важливо знати... Далі...